کد bk-22480  
نوع کاغذی  
عنوان قوانین شفا  
نویسنده کاترین پاندر  
مترجم بیتا حکمی  
ناشر نامک  
محل نشر تهران  
سال انتشار 1394شمسی  
نوبت چاپ 1  
تعداد جلد 1  
تعداد صفحه 256  
زبان فارسی  
قطع وزیری  
موضوعات شفا روحی  
شابک 978-600-6721-54-5  
چکیده کاترین پاندر مولف این کتاب خانمی است که در 1927م در ایالات متحده آمریکا چشم به جهان گشود. او در سال 1958م در کلیسای بیرمینگهام در آمریکا مشغول تعلیم و تدریس شد. در درس‌هایش از روش روحی و فکری برای پیشرفت و درمان بهره گرفت و به سرعت توانست راه کارهایی عرضه کند که در تجربه موفقیت‌آمیز بود بنابراین در جامعه شهرت به دست آورد. وی چند کتاب درباره درمان از طریق روح و روان و اندیشه نوشت. از جمله کتابی نوشت که بعداً در ایران ترجمه و با مشخصات زیر منتشر گردید:
قوانین شفا، کاترین پاندر، ترجمه بیتا حکمی، تهران، نامک، 1394، 256ص.
مشخصات متن اصلی:

The dynamic of healinf و Catherine ponder, 1966.

این کتاب شامل سیزده فصل است و در فصل‌های مختلف نمونه‌های عینی از افرادی را معرفی می‌کند که فلج، سرطانی و انواع معلولیت‌ها بوده‌اند ولی با عمل به روش درمان روحی ـ روانی و فکری سلامتی خود را بازیافته‌اند.
نویسنده در مقدمه درباره نیروی درونی انسان اشاره می‌کند. انسان می‌تواند با استفاده از این نیرو، بیماری‌ها و معلولیت‌های خود را کنار زند و به سلامتی برسد. ساختار بدن و روان انسان به گونه‌ای است که می‌تواند با هر نوع بیماری مقابله کند.
فصل اول (حقیقتی تکان‌دهنده درباره درمان)، نویسنده تأکید دارد که انسان در درون خود قدرت شفابخشی یا مکانسیم سلامت‌یابی هست. گذشتگان از این راز آگاه بودند. ولی در دوره جدید فکر می‌کنند همه انسان همان جسم آدمی است و تلاش می‌کنند منشأ بیماری‌ها را در جسم آدمی جستجو کنند در حالی که جسم انسان 2 درصد از شاکله انسان است.
فصل دوم (قانون شفادهنده نه) انسان با روش نه گفتن به بیماری و انکار کردن بیماری خود می‌تواند به سلامتی برسد. این قانون را به تفصیل همراه با گزارش نمونه‌های عینی توضیح می‌دهد.
در فصول دیگر راه‌کارهای دیگر شفابخشی را آورده و توضیح داده است؛ مثل عشق، تخیل، تحسین.
نویسنده در پایان تأکید می‌کند کسانی که ایمان و باور به معنویت، ایمان و عشق می‌توانند با اعمال قوانین و روش‌هایی که در این کتاب معرفی شده به شفا و سلامتی برسند.  
تاریخ ثبت در بانک 22 آبان 1397  
فایل پیوست
تصویر
 
تصویر