کد bk-22379  
نوع کاغذی  
عنوان آموزش زبان به کودکان کم‌شنوا به روش STH (از تشخیص تا مدرسه)  
نویسنده سایه طاهباز  
نویسنده سیما فرج‌نیا  
نویسنده معصومه اکبری  
ناشر گیسا  
سال انتشار 0شمسی  
نوبت چاپ 1  
تعداد جلد 1  
تعداد صفحه 946  
زبان فارسی  
قطع جیبی  
چکیده آموزش زبان به کودکان کم‌شنوا به روش STH (از تشخیص تا مدرسه)، سایه طاهباز و سیما فرج‌نیا و معصومه اکبری، نشر گیسا، 1397، 946 ص.

این مجموعه قصد دارد با به پیش بردن گام به گام کودک از مراحل ابتدایی رشد مهارتهای زبانی تا مراحلی که در آن ها کودک می تواند از جملاتی با طول وپیچیدگی بسیار بالا استفاده کند روند رشد مهارتهای زبانی را تسریع کرده وزمان اکتساب این مهارتهارا کاهش دهد.در نتیجه چنین کودکی سریعتر آماده خواهد شد تا زبان وتفکر خلاق در زندگی روزمره رادر او رشد دهیم.

این کتاب شامل بخش های زیر است:
-بخش اول:بررسی اجمالی مبانی نظری وعملی طراحی موقعیت با روش STH.
که این روش همان چهار چوبی است که ما برای رفع مشکل موجود بر سر راه بالا بردن سرعت تعمیم مهارتهای اکتساب شده در جریان تمرینات آموزشی مستقیم به موقعیتهای معنادار وسر گرم کننده ونیز ایجاد محیط زبانی وارتباطی غنی برای کودک کم شنوا بکار بردیم وموفق به رفع این مشکلات شدیم.نام این روش شامل حروف اختصاری است که بر گرفته از نام و نام خانوادگی مولف آن است: S(سایه)وT(طاهباز)وH(حسین زاده).
-بخش دوم:شیوه طراحی موقعیت با روش STH؛
در این بخش به توضیح کامل روشی پرداخته ایم که با کمک آن مربی می تواند اهدافی را که آسیب شناس گفتاروزبان به او ارایه کرده دسته بندی کند وسپس با کمک این روش اهداف را در قالب یک موضوع به کودک ارایه کندوتا پایان اجرای موقعیت اهداف موردنظر رادر بافت آن موقعیت تثبیت کند.
.بخش سوم: مشاوره به خانواده ؛
دراین بخش مشاوره ای جامع ارایه شده تابه خانواده در تعمیم هر هدف به بافتهای مختلف روزمره یا بازیهای متنوع کمک کند.
-بخش چهارم:دستیابی به اهداف مختلف؛
دراین بخش نه موقعیت به عنوان نمونه آورده شده ودر هر موقعیت به ارایه انواع بسیار متنوعی از اهداف در سطوح مختلف طول وپیچیدگی پرداخته ایم.
-بخش پنجم:دستیابی به موضوعات در سطوح مختلف ؛
در این بخش تعدادی موضوع بطور پبشنهادی در شش سطح ارایه شده اند.

-چهار پیوست در انتهای کتاب آورده شده است که از این قرارند:
پیوست الف:شامل برگه خام مربوط به طراحی موقعیت است. پیوست ب:شامل جدول مربوط به زمان و صرف افعال است. پیوست ج:شامل قیدهای زمان و پیوست د: شامل قیدهای مکان است.
با وجود توضیحات درباره متن وشیوه استفاده از کتاب،چنانچه پرسش یا طرح یا نظری در این باره داریدمیتوانید از طریق ایمل tahbaz.sayeh@gmail.com بامولف در میان بگذارید.

ارتباط با ناشر جهت سفارش:www.gisapublication.com
.تلفن:66125724- تلفکس:66125823  
تاریخ ثبت در بانک 12 آبان 1397  
فایل پیوست
تصویر