کد bk-10029  
نوع کاغذی  
عنوان آفرینش ارزش برای معلولان با بهره‌گیری از کارآفرینی فناورانه  
نویسنده آیت‌الله ممیز  
نویسنده شقایق محمدی  
ناشر جهاد دانشگاهی واحد مازندران  
محل نشر بابل  
سال انتشار 1395شمسی  
نوبت چاپ 1  
تعداد جلد 1  
تعداد صفحه 128  
زبان فارسی  
قطع وزیری  
موضوعات معلولان -- اثر نوآوری ، کارآفرینی اجتماعی ، معلولان -- توانبخشی ، معلولان -- خدمات -- برنامه‌ریزی  
شابک 978-964-2630-41-7  
کد کنگره HV1568‫‬‭/م8آ7  
کد دیویی ‫‬‭362/4  
چکیده دکتر آیت اله ممیز (متولد 1351) و شقایق محمدی (متولد 1363) درباره موضوع ارزش تولیدات معلولین مطالعاتی داشته و برای اولین کتابی مستقل درباره این موضوع با مشخصات زیر منتشر کرده‌اند:
آفرینش ارزش برای معلولان با بهره‌گیری از کارآفرینی فناورانه، آیت اله ممیز و شقایق محمدی، ساری، انتشارات جهاد دانشگاهی مازندران، 1395، 119ص.
با توجه به اینکه موفقیت در بازار کسب و کار باید مبتنی بر قواعد و ساز و کارهای اقتصادی و علمی باشد، یکی از این قواعد توجه به «ارزش افزوده» است. اگر معلولین نتوانند سودآوری کارهای تولید خودشان را افزایش دهند به گونه‌ای که هم توجیه اقتصادی داشته باشد و هم بتوانند کارشان را ادامه دهند، امروزه در بازار رقابتی نمی‌توانند موفق شوند. این کتاب درصدد است قواعد و راه کارهایی را معرفی کند که بر اساس آنها معلولین بتوانند کسب و کار سود ده و پایدار داشته باشند. از این نظر کتاب مهم و قابل توجه برای معلولان و برای همه تشکل‌ها و کسانی است که در عرصه کسب و کار معلولیت فعالیت دارند، می‌باشد.
این کتاب شامل پنج فصل است: آشنایی با معلولیت؛ کارآفرینی اجتماعی؛ نوآوری فناورانه؛ کارآفرینی فناورانه؛ کارآفرینی و معلولان.
خلاصه این کتاب این است که معلولان برای دستیابی به درآمد مطلوب چاره‌ای ندارند مگر اینکه به تکنولوژی (فناوری) به روز و مرتبط به کارشان توجه داشته باشند و کارشان را بر اساس فناوری ادامه دهند.  
تاریخ ثبت در بانک 25 مرداد 1395  
فایل پیوست
تصویر
 
تصویر