کد pc-10488  
عنوان علی سنجابی  
نوع رنگی  
محل نگهداری بنیاد پژوهشهای ناشنوایان ایران  
توضیحات خاطره روزبه قهرمان از علی سنجابی
اولین آشنایی خودم با علی نیز در شهر مشهد مقدس به تاریخ مهر سال 1374 شمسی صورت گرفته شد. در آن موقع ، علی از طرف گروه سیمرغ طلایی و به همراهی با سه دوست ناشنوای خویش یعنی آقایان محسن نجفی و فرید علیمردانی و بهزاد بخشی به شهر مشهد رفت و سپس خود علی وارد منزل محمد سعیدی شده و به طرف زیرزمین منزل رفته تا از نزدیک شاهد برنامه ریزیهای همه ما مشهدیها به عنوان اعضای گروه هفت تیر طلایی برای برگزاری اولین سمینار ویژه زبان اشاره در شهر مشهد و سطح اُستان خراسان باشد.
در روز بعدی ، این چهار ناشنوای تهرانی به عنوان " میهمان " اما در واقع ، به صورت نقش " گارد محافظ " در این سمینار شرکت کردند تا در صورت مشاهده کارهای شلوغ اعتراض آمیز توسط آقای هادی معیری به عنوان رئیس کانون ناشنوایان ایران (که با برگزاری چنین سمینار به نفع آقای محسن لوح موسوی و کمیته پژوهش زبان اشاره در شهر مشهد مخالف بود) به نفع همه ما مشهدیها جهت مقابله با هادی معیری (که به صورت دست نشانده آقای محمود پاکزاد – ملقب به پدر ایودیسم موسساتی در ایران – عمل می کرد) وارد شوند.
البته در آن شب ، هادی معیری از ابتدا تا پایان برنامه سمینار به طور ساکت و خاموش نشسته بود. لذا علی و محسن و فرید و بهزاد بدون اینکه یک قطره عرق بریزند ، عازم فرودگاه مشهد شدند تا به تهران برگردند که مثلاً ماموریت یاری رسانی گروه سیمرغ طلایی به گروه هفت تیر طلایی با موفقیت و بدون هیچگونه حادثه به پایان رسید. البته گروه هفت تیر طلایی هیچوقت تقاضای ارسال نیرو و کمک را از گروه سیمرغ طلایی نکرده بود که بلافاصله به مشهد بیایند و رئیس کانون ناشنوایان ایران " هادی معیری " را از محل سمینار ویژه مشهدیها به بیرون بیندازند!

منبع: http://www.idsf.ir/maghalat/219/615-kamran-rahimi.html  
تاریخ ثبت در بانک 25 شهریور 1395  
فایل پیوست
تصویر