کد pr-44382  
نام مسیب  
نام خانوادگی عبدلپور  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی  
زبان فارسی  
مهارت شاعر  
کشور ایران  
استان ارستان  
شهر بروجرد  
متن زندگی نامه در یک شب سرد زمستانی در محله ی شریعتی شهر زیبای بروجرد زاده شدم. در شناسنامه 15 دی ماه سال 1357 نقش بسته. من معلول جسمی حرکتی نوع دو هستم اما هیچگاه معلولیت‌ام را یک محدودیت قلمداد نکرده و نمی‌کنم. پدرم کارگری ساده بود و در خانواده ای فقیر اما جمعیت رشد کردم. پس از اخذ دیپلم حسابداری به ناچار برای کمک به معیشت مجبور به ترک تحصیل شدم.
عاشق شعر و ادبیات هستم. مدت‌ها دلنوشته‌هایم را می نوشتم اما برای کسی نمی خواندم و به کسی هم نشان ندادم. تا اینکه چند سال پیش با جناب آقای سعید فلاحی دوست و برادر نازنین که شاعری خوب و انسانی شریف است، آشنا شدم. با اصول و قواعد شعر آشنایم کرد. در ابتدای راه تک بیت و دوبیتی می سرودم. با تشویق ایشان به سپید سرایی و کوتاه سرایی روی آوردم و در این راه جذب و شیفته شدم.
شعرهایم به صورت پراکنده در چند نشریه و روزنامه چاپ شده و کتابی تحت عنوان عشق پایکوبی می کند به همراهی دوست خوبم جناب فلاحی و همسر محترمشان مهربانو، لیلا طیبی چاپ و منتشر کردم. این مهم ابتدای سال 1399 با همت و همکاری انتشارات گنجور تهران انجام شد.
کتاب دیگری در مرحله ی چاپ و انتشار دارم به اسم فانوس‌های خیال. زحمت چاپ و نشر این کتاب با انتشارات مانیان تهران است.
تمام تلاشم پیشرفت در زمینه ی شعر و ادبیات است. اوقات فراغتم را به مطالعه ی آثار و اشعار شاعران می پردازم. عاشق شعرهای جنابان استاد، سید علی سالحی و سیروس نوذری هستم.
در این ایام کرونایی که حسب اتفاق و جبر قرنطینه و محدودیت های اجتماعی، اوقات فراغت بیشتر شده، به جمع آوری زندگی نامه و اشعار شاعران کمتر شناخته شده ی ایران و جهان می پردازم که انشاالله در آینده ی نزدیک در قالب چند کتاب مستقل چاپ و منتشر کنم.
کمال تشکر و قدردانی از شما و مجموعه ی محترم و زحمت کشتان را دارم.

نمونه ی اشعار:

(1)
من،،،
بعد تو؟
--"زبانم لال"...

"تو"،،،
بعد "من" چکار می‌کنی؟!

(2)
بوی گندم می‌دهد
--شانه‌هایت!
سبب‌ساز تمام بی‌خوابی‌هایم،
خشکسالی دست‌هایت
از نان انداخت مرا...

(3)
نه عکس‌هایت خاطره شد،
--نه حرف هایت!!!
اما لامصب،
از "بوی عطرت"
خاطره‌ها دارم هنوز...

(4)
مال و مکنت؟!
...
وقتی تو را ندارم،
-فقیرترین مرد جهانم!

(5)
دل است دیگر؛
گاهی پروانه‌ام می‌کند وُ،
دور تو می گردم.
 
تاریخ ثبت در بانک 14 دی 1399  
فایل پیوست
تصویر
 
تصویر