کد pr-43202  
نام مهدی  
نام خانوادگی قرنلی  
وضعیت جسمی نابینا  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی  
زبان فارسی  
مهارت معلم و شاغل در آموزش و پرورش  
کشور ایران  
توضیحات آقای قرنلی اطلاعاتی درباره خودش در گروه واتساپی خوبان پارسی گو منتشر کرده است. این مطالب را اینجا می‌آورم تا شناخت هر چند اندک درباره این شخصیت ارائه کند.  
متن زندگی نامه درباره زندگی‌نامه و فعالیت‌ها
من از سال اگر اشتباه نکنم 1394 در کانون فرهنگی تربیتی سبحان گروه سرودی را تشکیل دادم، گروه سرود به همین نام بود، گروه سرود کانون سبحان. و خب ما سرودهای متعددی را کار کرده بودیم، که حالا البته نمی‌دانم آن کانون سبحان دارد این کارها را یا نه. ولی من به‌صورت خام بعضی‌هایش را دارم که مثلاً خوانده‌ام برای بچه‌ها که بچه‌ها از رویش تمرین بکنند.
و اگر اشتباه نکنم، 25 سال تدریس کرده‌ام، و پنج سال هم در کانون آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران مشغول کار فرهنگی و به‌ویژه کار موسیقی بودم. به این صورت که برای اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از مدارس مختلفش یک گروه سرود تشکیل داده بودم، که هر وقت آنها مراسمی داشتند، بچه‌ها را از مدارس مختلف جمع می‌کردیم و می‌بردیم و سرود مورد نظر را بچه‌ها اجرا می‌کردند. این هم یک کاری بود که در دوران آموزش پرورش انجام داده بودم سوای تدریس، انجام می‌دادم.
تدریسم هم علوم اجتماعی و زبان انگلیسی بود. علتش هم این بود که زبان انگلیسی را هم در کانون زبان ایران رفته بودم و یاد گرفته بودم، رشته تحصیلیم هم که خب علوم اجتماعی بود، و به خاطر همین این دو تا رشته را تدریس می‌کردم.


 
تاریخ ثبت در بانک 15 آذر 1399