کد pr-21846  
نام رضا  
نام خانوادگی بهمن آبادی  
سال تولد 1372  
وضعیت جسمی فقدان ذهنی  
نوع فعالیت هنری  
زبان فارسی  
تحصیلات دیپلم رشته قالیبافی از مدرسه استثنایی  
مهارت گلیم بافی، گبه بافی، شنا و دوچرخه سواری  
کشور ایران  
استان تهران  
متن زندگی نامه رضا بهمن آبادی جوان کم‌توان ذهنی اما کوشا و با پشتکار فراوان است. او در سال 1372 در تهران متولد شد. توانسته دیپلم قالیبافی را ار مدرسه استثنایی دریافت کند. در زمینه قالیبافی و گبه بافی مهارت دارد. اوایل خواهرش برایش نقشه‌ها را می‌کشید ولی الان خودش این کار را انجام می‌دهد. فرشی برای مدرسه مکتب علی که یکی از مدارس استثنایی تهران و یکی برای شرکت همیاری بافته است. همچنین برای شهدای پلاسکو فرشی بافت و تقدیم کرد.
او رشته گلیم بافی را در انجمن کم توانان ذهنی در میدان هفت تیر تهران ادامه داد، به تازگی گبه طبی با نخ پشمی می‌بافد که معمولاً به عنوان تشک طبی استفاده می‌شود. گلیم های بسیار زیبایی را با نخ‌های پشمی،کرک و مرینوس کار کرده است. همچنین می‌تواند گلیم بافی را آموزش دهد. او مدرک قالیبافی درجه 2 را دریافت کرده است.
او به ورزش بسیار علاقه دارد ولی به دلیل شرایطش امکان فعالیت در هر رشته ای را ندارد. با پیگیری های خودش در هیئت ورزشی معلولین توانست یک روز در هفته استخر رایگان بگیرد و رشته شنا را کار می‌کند. همچنین دوچرخه سواری هم می‌کند. در نمایشگاه بهزیستی آثارش را برای فروش گذاشت. چند سال است در نمایشگاه بین المللی قرآن آثاراش را در غرفه آموزش پرورش استثنایی ارائه می‌کند. بعد از طرف شهرداری به عنوان معلول موفق محله از او تقدیر شده است
 
تاریخ ثبت در بانک 17 مهر 1397  
فایل پیوست
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر
 
تصویر