کد pr-20378  
نام سید جواد  
نام خانوادگی حسینی بابوکانی  
سال تولد 1352  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی  
زبان فارسی  
تحصیلات دیپلم حسابداری  
مهارت قاری قرآن؛ مداحی  
کشور ایران  
استان اصفهان  
متن زندگی نامه آقای حسینی متولد 1352، جسمی حرکتی و متولد اصفهان می‌باشد. او دیپلم حسابداری دارد. از دوران راهنمایی علاقه زیادی به قرآن و صوت قاریانی چون عبدالباسط داشته است و از این‌رو نوارهای آن استاد را گوش می‌داده و حفظ می‌شده است. در دوران مدرسه هم به عنوان قاری قرآن فعال بوده است. علاقه اش به قرآن و تشویق او توسط معلمش باعث شد به سمت قرآن روی آورد. در کلاس‌های قرآن که در محل برگزار می‌شد شرکت و پیشرفت زیادی کرد.
در سال 70 در مسابقات اوقاف شرکت کرد. بعد از آن در اولین مسابقات قرآن بهزیستی در سال 1376 در شهر قم شرکت و حائز رتبه در قرائت تحقیق شد. از سال 1380 به بعد مسابقات اذان و قرآن را شرکت کرده و یک رتبه اول و رتبه دوم کشوری در رشته اذان در مسابقات بهزیستی و در قرائت هم رتبه استانی و رتبه چهارم و پنجم کشوری دارد. در استان اصفهان در بهزیستی رتبه اول و دوم داشته و در اوقاف استان اصفهان هم در اذان حائز رتبه شده است. او از سال 1370 در زمینه مداحی و دعاخوانی فعالیت را آغاز کرد و توانست در دعاخوانی در مسابقات اوقاف اصفهان رتبه به دست آورد.او در مسابقه تلویزیونی اسراء نیز شرکت داشته و در بخش مداحی رتبه کسب کرده است. همچنین برنامه های مداحی برای اصفهان و رادیو البرز نیز داشته است. در مسابقات دارالقرآن در قم سال 1396 نیز حائز رتبه شده است. علاوه بر این او از زمانی که قرآن را آغاز کرد به دیگران تدریس نیز می‌نمود.
او سال‌ها قبل در رشته بسکتبال با ویلچر فعالیت می‌کرده است ولی به خاطر علاقه زیاد به قرآن آن را رها کرد و بیشتر به قرآن و مداحی پرداخته است.
 
تاریخ ثبت در بانک 25 تیر 1397  
فایل پیوست
تصویر