کد pr-16636  
نام زهره  
نام خانوادگی پوربابکان  
سال تولد 1358  
وضعیت جسمی کم شنوا  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی ، هنری  
زبان فارسی  
تحصیلات لیسانس حقوق قضایی  
مهارت نقاش، شاعر، داستان نویس  
کشور ایران  
استان فارس  
شهر شیراز  
متن زندگی نامه زهره پوربابکان متولد 1358 کم شنوا و دارای لیسانس حقوق قضایی و شاعر و داستان نویس می باشد.
به مدت 7-8 سال در کانون ناشنوایان فعالیت داشته است و بعد هم در انجمن و بعد از آن در انجمن ام اس مشغول به کار بوده است.
مدرک نقاشی را از طریق جهاد دانشگاهی دریافت کرده است و سه سال به عنوان مربی در فرهنگسرا مشغول به کار بوده است. به صورت حق التدریس معلم خط و نقاشی در مدرسه شنوا نیز بوده است.
از طریق فضای مجازی با گروه‌های ادبی شعر آشنا شده و در حال حاضر عضو رسمی آکادمی ترانه ایران می‌باشد و در چند دوره کارگاههای مجازی آکادمی ترانه در تلگرام که زیر نظر سایت رسمی آکادمی ترانه کشور هست و مدیر مسئول خانم آزاده ربانی هستند و خواننده ها و ترانه سرایان مشهوری چون مرحوم افشین یداللهی و علی کمارجی، حسام طهماسبی، علی ادریس زاده، حمیده سادات غفوریان و.. شرکت کرده و موفق به کسب مقام شده و یکی از ترانه‌هایش را سال گذشته در کتاب ترانه سرایان معاصر به چاپ رسانده است. در جشنواره شعر رضوی دو سال پشت سرهم سال 1394 و 1396 در بخش ناشنوایان حائز مقام شده است.
مدتی در کانون ناشنوایان شیراز برای نمایش تئاتر به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است.
یک کانال آموزشی ویژه ادبیات ناشنوایان هم دارد به اسم کافه ژانر (cofegenre@) که اصول داستان و شعر را در آن آموزش میدهد و ضرب المثل توضیح می‌دهد.
در زمینه داستان هم فعالیت میکند به تازگی داستان رو شروع کرده با کمک استاد زهره عارفی که هنوز داستان چاپ نشده ندارد ولی در جشنواره داستان جمعه سه داستان فرستاده است. همچنین مهارت‌های کامپیوتر را هم کسب کرده است.
 
تاریخ ثبت در بانک 9 شهریور 1396  
فایل پیوست
تصویر