کد pr-11319  
نام فهیمه  
نام خانوادگی تقوی مندی  
سال تولد 1366  
وضعیت جسمی نابینا  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی  
زبان فارسی  
تحصیلات دانشجوی دکترای حقوق خصوصی  
مهارت در دوران کارشناسی ارشد سه مقاله در زمینه حقوق مالکیت فکری و کتابی با عنوان نقض مالکیت فکری و مسئولیت ناشی از آن در حقوق ایران و انگلستان تألیف نمودم و پایان نامه خود را نیز در همین حوزه با درجه عالی دفاع کردم. در کنکور دکتری سال 1393 رتبه پنچاه و دو و 6 مصاحبه را کسب کردم و هم اکنون در مقطع دکتری حقوق خصوصی در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستم. در دوران تحصیل در دوره دکتری تا کنون سه مقاله در زمینه حقوق کار و حقوق حمل و نقل حقوق بانکی با همکاری یکی از همکلاسی‌های نابینایم در دانشگاه نوشته‌ام. در سال 1389 در آزمون وکالت در استان خراسان پذیرفته شدم و در سال 1392 با عنوان کارآموز نمونه استان، پروانه وکالت را اخذ کردم. تسلط بر زبان‌های انگلیسی و فرانسه در حد متوسط  
کشور ایران  
استان مشهد  
متن زندگی نامه اینجانب فهیمه تقوی مندی در بهمن ماه سال 1366 در شهر مشهد به دنیا آمدم. از بدو تولد، دارای ضعف شدید بینایی بودم.
دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه نابینایان تقوا در شهرستان مشهد گذراندم و برای ادامه تحصیل در مقطع متوسطه به دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ که مخصوص دانش آموزان رشته علوم انسانی بود، رفتم. در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، موفق به کسب رتبه 1 در استان خراسان شدم. در سال 1384 با معدل نوزده و نود صدم مدرک دیپلم را اخذ کردم.
اینجانب در کنکور سراسری سال 1385 رتبه شش و در کنکور دانشگاه آزاد اسلامی رتبه سه را کسب کرده و در رشته حقوق در دانشگاه فردوسی مشهد شروع به تحصیل نمودم.
دوران کارشناسی را با معدل هجده و شصت صدم و با رتبه ممتاز گذراندم و با رتبه 32 در مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی در دانشگاه فردوسی مشهد قبول شدم. در دوران کارشناسی ارشد سه مقاله در زمینه حقوق مالکیت فکری و کتابی با عنوان نقض مالکیت فکری و مسئولیت ناشی از آن در حقوق ایران و انگلستان تألیف نمودم و پایان نامه خود را نیز در همین حوزه با درجه عالی دفاع کردم. مدرک کارشناسی ارشد را با معدل نوزده و بیست صدم اخذ کردم.
در کنکور دکتری سال 1393 رتبه پنچاه و دو و 6 مصاحبه را کسب کردم و هم اکنون در مقطع دکتری حقوق خصوصی در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستم. در دوران تحصیل در دوره دکتری تا کنون سه مقاله در زمینه حقوق کار و حقوق حمل و نقل حقوق بانکی با همکاری یکی از همکلاسی‌های نابینایم در دانشگاه نوشته‌ام.
در سال 1389 در آزمون وکالت در استان خراسان پذیرفته شدم و در سال 1392 با عنوان کارآموز نمونه استان، پروانه وکالت را اخذ کردم.
توانایی اینجانب در استفاده از رایانه و نیز تسلط بر زبان‌های انگلیسی و فرانسه در حد متوسط می‌باشد.
 
تاریخ ثبت در بانک 20 آذر 1395