کد pr-11019  
نام منیره  
نام خانوادگی ملک زاده  
سال تولد 1349  
وضعیت جسمی نابینا  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی  
زبان فارسی  
مهارت حافظ جزء یک، 2، سه، 15 سوره از جزء سی قرآن کریم، دعای توسل و سوره یاسین  
کشور ایران  
استان اردبیل  
متن زندگی نامه منیره ملک زاده در سال 1349 در اردبیل شهرستان بیله سوار به دنیا آمد. نابینا است. ثبت نام در دارالقرآن کریم بیله سوار در سال 84 را به خاطر فراموشی درد فراق ناشی از فوت پدر می‌داند.
او تشویق آقای نصیری مسئول دارالقرآن کریم شهرستان خود را عامل توجه ویژه خود به بحث حفظ قرآن کریم می‌داند و زمانی که مربیان دارالقران علاقه او را حفظ قران کریم مشاهده کردند برای او کاست تلاوت قرآن تهیه کرده و اصول حفظ قرآن را برایش توضیح دادند. اوقاتی را که در خانه بود به کاست های کلام الهی گوش فرا می‌داد و هر سطر قرآن کریم را در عرض 15 دقیقه حفظ می‌کرده است که در طول این مدت توانست جزء یک، 2، سه، 15 سوره از جزء سی قرآن کریم، دعای توسل و سوره یاسین را حفظ کند.
عمه و دختر خاله خود را مشوق خود در موفقیت های قرآنی می‌داند و در سال 1383 در مسابقه قرآنی شهرستان در بخش حفظ سه جز مقام اول را کسب کرده است. و همچنین برای بچه ها کلاس حفظ قرآن کریم و در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته به ترتیب دعای توسل و قرائت سوره مبارک یاسین در دارالقرآن الکریم برگزار می کند که استقبال خوب و بی نظیری را از سوی بچه ها و اهالی شهرستان را شاهد است.
 
تاریخ ثبت در بانک 13 مهر 1395  
فایل پیوست
تصویر