کد jr-44528  
عنوان اول موسسه گوش هاوس  
عنوان دوم مرکزی غیرانتفاعی برای پژوهش درباره گوش در امریکا  
مترجم صدیقه شجاعیان  
عنوان مجموعه دانشنامه ناشنوایان (دانا) ـ جلد سوم  
نوع کاغذی ، کاغذی  
ناشر موسسه فرهنگی هنری فرجام جام جم  
سال چاپ 1388شمسی  
شماره صفحه (از) 1216  
شماره صفحه (تا) 1216  
زبان فارسی ، فارسی  
متن موسسه گوش هاوس ، مرکزی غیرانتفاعی برای پژوهش درباره گوش در امریکا.
سازمانی خصوصی و غیرانتفاعی در زمینه تحقیقات پزشکی است که در تحقیقات مربوط به گوش، دلایل ناشنوایی، تشخیص و درمان و آموزش, متخصصان مجرب گوش دارد. این موسسه در 1946 با عنوان موسسه گوش‌شناسی لس‌آنجلس به همت بیماران دکتر هوارد هاوس تأسیس شد. و تماماً با وجوه شخصی تأمین می‌شود. نام فعلی در 1981 به افتخار هاوس و برادرش ویلیام که مدیران تحقیقات بودند بر موسسه نهاده شد.
تحقیقات موسسه، شامل بررسیهایی از قبیل کاشت حلزونی، سمعک، بیماریهای گوشی و تومورها، تشخیص، آزمونهای شنوایی، وزوز گوش و ابزار مصنوعی است.
افزون بر این، پژوهشگران، بافتهای طبیعی و بیمار را که طی عمل جراحی از بیماران برداشته‌اند بررسی می‌کنند. آزمایشگاه این موسسه بزرگ‌ترین مجموعه مستند استخوانهای گیجگاهی را برای بررسیهای میکروسکوپی دقیق داراست. در 1981 موسسه، طرح کاشت حلزون گوش برای کودکان را آغاز کرد. این عمل یک درمان توان‌بخشی و بازسازی کننده بود که والدین را در مشکلات مربوط به فرزندان ناشنوایشان یاری می‌کرد. سازمانهای والدین مورد حمایت این موسسه عبارت‌اند از: نزدیک کردن فاصله‌ها ، اردوگاه خانوادگی ، ایمنی کودک و برنامه کاری بزرگسالان .
مأخذ:
EDHD, P. 107.
ترجمه صدیقه شجاعیان  
تاریخ ثبت در بانک 20 بهمن 1399