کد pr-41611  
نام سروه  
نام خانوادگی شیخی  
سال تولد 1362  
وضعیت جسمی فقدان حرکتی  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی  
زبان فارسی  
تحصیلات کارشناسی ارشد معماری  
مهارت نویسنده  
کشور ایران  
استان تهران  
متن زندگی نامه به نام او که تجلی بخش هستی است
سروه شیخی هستم، سال 1362 در تهران متولد شدم و در شهر بوکان زادگاه پدرم بزرگ شدم و تا پایان تحصیلات متوسطه در همین شهر زندگی کردم. سال 1380 برای ادامه تحصیل در رشته کاردانی معماری سنتی به سنندج رفتم. سال 1383 وارد مقطع کارشناسی معماری شده و به شهر مشهد رفتم. سال 1387 وارد یک شرکت مشاور معماری شده و به مدت یکسال در آنجا مشغول به کار بودم. اگرچه پیشتر به بیماری ام اس مبتلا شده بودم ولی در سال 1388 بیماری پیشرفت کرده و به دلیل مشکلات جسمی پیش آمده مجبور به رها کردن کارم شدم و با این حال در طی سالهایی که بدلیل محدودیت های جسمی در خانه بودم دست از تلاش و مطالعه برنداشتم که پیشرفت هایی در زمینه یادگیری نرم‌افزارهای مختلف را برایم بدنبال داشت.
در طی همین سالها، به نویسندگی علاقه پبدا کرده و اقدام به داستان‌نویسی و نوشتن مقالات مختلف نمودم. سرانجام در سال 94 ویلچر نشین شدم و یکبار دیگر استقلال خود را بدست آوردم. همان سال با قبولی در آزمون کارشناسی ارشد معماری، وارد داشگاه علوم و تحقیقات تهران شدم. با اتمام کارشناسی ارشد، به طور مستقل یک شرکت معماری تاسیس نموده که به طور تخصصی در زمینه مناسب سازی اماکن عمومی و فضاهای شهری فعالیت می نماید و همزمان یک مرکز مردم نهاد با تایید سازمان بهزیستی را راه اندازی نموده که فعالیت آن در راستای توانمندسازی افراد دارای معلولیت می باشد تا بدین وسیله، آنچه را که دغدغه خودم و افرادی با شرایط مشابه خود که تعداد آنها بالغ بر10میلیون در کشور ایران می باشد، قدمی بردارم.
در سال 1398، با گذراندن دوره تخصصی و طولانی مدت فن بیان و سخنرانی و همینطور کسب آموزش مهارت‌های زندگی، در کنار فعالیت‌های دیگر به عنوان سخنران انگیزشی و کوچینگ‌ـ‌منتورینگ رشد و تحول فردی مشغول به کار شدم و در همین سال اولین کتاب خود تحت عنوان «از رویا تا واقعیت» را چاپ نمودم.
 
تاریخ ثبت در بانک 22 مهر 1399  
فایل پیوست
تصویر