کد pr-18601  
نام ابراهیم  
نام خانوادگی چابک  
سال تولد 1362  
وضعیت جسمی نابینا  
نوع فعالیت ورزشی ، هنری  
زبان فارسی  
تحصیلات دیپلم انسانی  
مهارت گلبال - فوتبال 5 نفره - خوانندگی - نوازندگی  
کشور ایران  
استان هرمزگان  
شهر بندرعباس  
متن زندگی نامه آقای چابک متولد سال 1362 بوده و در زمینه ورزش در رشته های گلبال، فوتبال پنج نفره نابینایان فعالیت دارد.
او از سال 82- به83 گلبال رو آورد ولی چون عضو ثابت تیم نبود، در دومیدانی نیز کار می‌کرد و الآن هم دو سالی هست که فوتبال را تشکیل داده‌اند و بازی میکند. البته فعلا فوتبال متوقف شده ولی فعالیت اصلی اش در گلبال است. یک مقام سومی با تیم فوتبال پنج نفره نابینایان استان هرمزگان در مسابقات شیراز شهریور 1395به دست آورده است.
او فعالیت‌های هنری هم دارد، و گروهی را با دوستانش تشکیل داده به اسم گروه فرهنگی هنری صبا، که از سال 86 تا الآن در حال فعالیت است. این گروه هم پاپ و هم موسیقی محلی جنوب را کار می‌کند، که در موسیقی محلی وی خواننده گروه، نوازنده فلوت و همخوان کُرال است، و نوازنده یک ساز سنتی استان هرمزگان به نام ساز جفتی نیز می‌باشد.
او دوچرخه سوار نیز بوده و از سن هفت سالگی با کمک دوستان شروع به آموختن دوچرخه سواری کرده است. او دوچرخه های تک نفره معمولی را سوار می شود و در محیط‌های آشنا کوچه پس کوچه‌ها خودش می‌رود و جاهایی که بلد نیست یکی از بچه‌هایی که از خودش کوچکتر باشد و وزنش هم کم باشد را سوار می‌کند تا مسیر را به او راهنمایی کند. دوستان و اطرافیانش مشوق او بودند و تا جایی که توانستند همکاری کردند.
 
تاریخ ثبت در بانک 26 فروردین 1397  
فایل پیوست
تصویر