کد pr-17311  
نام حسینعلی  
نام خانوادگی ابوالفضلی  
سال تولد 1353  
وضعیت جسمی نابینا  
نوع فعالیت علمی-فرهنگی  
زبان فارسی  
تحصیلات دیپلم ادبیات  
کشور ایران  
استان اصفهان  
توضیحات از شاگردان آقای وجدانی نژاد  
متن زندگی نامه حسینعلی ابوالفضلی متولد 1353 نابینا و دارای دیپلم می‌باشد. او در سال 75 مدرک گرفته است. برای تحصیل در دانشگاه تلاش کرده ولی در موقع کنکور رابط ای که برای ایشان در نظر گرفته بودند زبان انگلیسی مسلط نبود و نتوانست پاسخ دهد و دیگر هم به علت اینکه مشاورش را تعویض نکردند در کنکور شرکت نکرد.
در زمینه قرآنی و مذهبی در مسجد فعالیت دارد و گاهی قرائت قرآن را انجام می‌دهد. در دوران راهنمایی شاگرد آقای وجدانی در درس عربی در مرکز نابینایان اباصیر اصفهان بوده است.
اطلاعات ایشان که راجع ‌به تدریس خیلی خوب بود. ولی ایشان چون از پانزده سالگی نابینا شده بودند یک مقدار از نظر اخلاقی تند بودند خشن بودند. یک خاطره از ایشان این است که یک روز در اواخر ساعت کلاس، یکی از بچه‌ها داشت پرتقال می‌خورد نمیدانم برای خودش بود یا از دوست دیگر گرفته بود. ایشان حسشان خیلی تیز بود، ایشان آمد اصلا سراغ یک دوست دیگر و او را اشتباهی تنبیه کرد. ایشان شاگردها را نمی‌شناخت. فکر کنم بیماری فراموشی صرع دارند و افراد را فراموش می‌کنند. خاطره دیگری را به علت اینکه 25 سال از آن زمان گذشته را به خاطر ندارد. مدرسه ابابصیر در سال 86 به خاطر یکسری دلیل‌های نامعقول بسته شد.
 
تاریخ ثبت در بانک 10 مهر 1396