کد mv-17724  
عنوان نمایشگاه نقاشی هنر در سایه سکوت  
نوع کلیپ  
سال تولید 1394شمسی  
زبان فارسی  
زیرنویس ندارد  
معرفی اجمالی گالری رسول مهر از 2 مرداد لغایت دهم مرداد میزبان هنرمند تصویر سازی با حضور بیش از شصت اثر می باشد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران ، فاطمه عاشوری مشاور مدیرکل و سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران اعلام کرد : مهسا خان احمدی کارشناس تصویرسازی بیش از شصت اثر هنری خود را در گالری رسول مهر به نمایش گذاشته است.
ایشان اعلام کرد : این نمایشگاه با عنوان "هنر درسایه سکوت " از 2مردادد لغایت 10 مرداد 1394 از ساعت 10 صبح لغایت 20 همه روزه پذیرای علاقمندان به هنر تصویر سازی خواهد بود .
سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران افزود : مهسا خان احمدی متولد 1363 دارای دیپلم کارودانش رشته نقاشی و دوره آموزشی هنرو ادبیات کودکان و نوجوانان و فارغ التحصیل کاردانی رشته گرافیک دانشگاه جامع علمی کاربردی که ازسال 80 تاکنون در فعالیتهای هنری و مسابقات هنری شرکت کرده و لوح تقدیر دریافت نموده ، همچنین ایشان تاکنون در 6 نمایشگاه انفرادی و25 نمایشگاه گروهی حضور داشته است .
عاشوری بیان کرد: گالری رسول مهر درطول سال میزبان هنرمندان و علاقمندان به هرهای تجسمی خواهند بود که به صورت رایگان دراختیار هنرمندان قرار می گیرد .که یکی از سیاست ها و اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران حمایت از اهالی فرهنگ و هنر می باشد .  
تاریخ ثبت در بانک 11 آذر 1396  
فایل پیوست
تصویر