کد co-17309  
عنوان بنیاد خیریه معلولین فاطمه زهرا(س) ایرانیان  
مدیر عامل ناهید کلوشانی  
نوع خصوصی  
زمینه فعالیت توانمندسازی افراد دارای معلولیت، اشتغال زایی، حمایت از دانش آموزان معلول و توانبخشی  
دامنه فعالیت استانی  
زبان فارسی  
دارای مجوز از مجوز کشوری از سازمان بهزیستی کشیور  
تلفن 02122859691  
فکس 02126702429  
وب سایت http://www.bonyademalolin.com  
کشور ایران  
استان تهران  
نشانی خیابان شریعتی - خیابان خواجه عبداله انصاری - پلاک 129  
درباره درباره بنیاد
مشکلات شهرنشینی امروز، توسعه روز افزون شهرها،افزایش هزینه های معیشتی و درمان ،کاهش سطح درآمد خانواده ها ،ازدواجهای فامیلی ،عدم اطلاعات کافی ، تصادفات و همه و همه ازعواملی هستند که موجب آسیبهای اجتماعی درکشور شده است. بنیاد معلولین فاطمه زهرا ایرانیان در راستای اهداف خود طبق اساسنامه مدون تحت پوشش سازمان بهزیستی کل کشور با کمک نیروهای متخصص و مجرب از اقشار معلولین از هر نوع معلولیت با توجه به استعدادهای نهفته درونی این عزیزان شکل گرفته وازطرحها و پیشنهادات ایشان جهت پیشبرد اهداف و هر چه بهتر زیستن و رفاه این عزیزان گامهای بلندبرداشته و امکانات خدمات،لازم روشها وراههایی مناسب اتخاذ نموده است و از شیوه های نو آورانه و استفاده از تجربیات دیگران بتوان با شناساندن مشکلات در پی جلب و جذب مشارکتهای مردمی با روشهای جدید و کار امد باشد. بدین ترتیب با مشارکت متعهدانه مردم خیر ، نیکوکار و دستگاههای مرتبط میتوان به اصل توانمند سازی رسید .از آنجا که جامعه گاهی به علت پایین بودن در امدها و کمک های موردی دستخوش آسیب میشود با طرحهای نوین میتوان موفقیتهای جدیدی را ایجاد و راه را تسهیل و هموار نمود .
در گذشته با تمامی این موارد نیازمندان به خدمات حمایتی غالبا" پشت نوبت دریافت خدمات باقی می ماندند.ازاینرو بنیاد معلولین فاطمه الزهراء(س) ایرانیان با بررسی موارد موجود درجامعه و باتجربیات انجام شده طرحی تحت عنوا ن " خود کفایی و رفاه اجتماعی" پایه گذاری نموده است.
تا از این طریق بتوان نوع معلولیت با روش های خدمات درمانی . امور تحصیلی . کمک هزینه مسکن .اشتغال و تامین معیشت را برای معلولین ارائه داد.
1. اشتغال و تامین معیشت

2. ایجاد سرمایه اولیه وام اشتغال

3. امور درمانی

4. امور تحصیلی

5. کمک هزینه اجاره و خرید مسکن
 
تاریخ ثبت در بانک 10 مهر 1396